Post by imtabwebpgalpers on Mar 15, 2022 10:32:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Xtreme Soaring 3D - II ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Xtreme Soaring 3D - II IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Xtreme Soaring 3D - II 2022 version ▞▞▞
Temple Run آرکیڈ kum
Det er ikke Condor, men det er pænt og fungerer godt.
Fremragende svævefly-simulering. Absorberende og fordybende. Og rigtig sjovt!
Et fantastisk glidende SIM, omend lidt sterilt. Det kunne gøre med noget i retning af distanceudfordringer eller noget....
Lidt sur over den betalte version. Kan ikke få en ordentlig højde ved lancering og nægter mit password, når jeg beder om hjælp på hjemmesiden!
Fremragende!
Fantastisk stimulator! Tilføj venligst flyets trækstart
Jeg har spillet dette i et stykke tid, og opdateringerne bliver bare bedre og bedre. Virkelig spændt på at se alt nyt indhold. Jeg vil rigtig gerne have en aero-træk mulighed.
Xtreme Soaring 3D - II სიმულაცია dsr
To ting mangler før fem stjerner..kort og replays. Ellers fantastisk.
Gratis version virker. Begge betalingsversioner sidder fast ved "Loading" på Yuntab 7" Android 4.4.2
Jeg er en svæveflypilotinstruktør, og dette er dødsens præcist. Det eneste, jeg gerne vil se, er, når du lander, jeg ville elske en mulighed for at gentilslutte spilkablet til en anden start. Det vil være rart. Tak
Dette er et af de få apps/spil jeg gerne vil betale mere for... Det er meget godt.
Det er realistisk
Hvis du køber et kort eller to med at købe svæveflyet, er dette et fantastisk spil
Det tætteste på at svæve, som du kan gøre, uden at komme i et svævefly. Denne simulator er fantastisk, og det faktum, at den kan køre på din telefon, betyder, at dette spil/simulator er legendarisk!
Fantastisk app tillykke
Denne sim er TOP NOTCH! Jeg er en rigtig pilot, og det er meget tæt på den ægte vare. Elsker det. Mere, tak!
Jeg har en motor svævefly, og dette er meget præcis sim!
... kan du tilføje en valgfri stick-kontrol (som med pedalerne). Vippekontrollen er ok (dog ikke helt rigtig), men gør dig gal, hvis bilen, bussen eller toget, du sidder i, genererer yderligere acceleration, som påvirker flyvningen slemt (som meget kraftige vindstød ). Så tilføj venligst pindkontrol! Det ville gøre det brugbart i ovennævnte situationer, og jeg vil give 5 stjerner!
Bliver bare ved med at låse op på indlæsningsskærmen. Det plejer at virke.
Strålende sim, meget realistisk! En skam du ikke kan bruge en controller med det. Ville elske at se en Gear VR-version af denne i Oculus-butikken. Jeg tror, du vil vinde der.
Ret realistisk! Ikke dårligt
Hav det sjovt. Dette er et fantastisk spil.
Prøv den GRATIS først... Jeg er ikke en "kvalificeret" svæveflyver/svæveflyvepilot/træner. Efter at have været i en træner for 20 år siden på Lasham flyveplads, GB/UK, er dette temmelig godt. Eneste ulempe jeg har set indtil videre er menuknapperne i bunden, hvis skærmen er en anelse lille på en 7" tablet.
Meget god realistisk svæveoplevelse. Ville elske at se mere svæveflyvariation og bugsering af motorfly.
Spillet indlæses aldrig og fryser ved indlæsningsskærmen
Endelig fandt jeg en sim der er det værd!!
Wow. Elsker muligheden for multiplayer/race. Venligt fællesskab, der er hjælpsomme og engagerer dig i "in flight chat". Driv langs højderyggen, termisk op 1000's fod, og dyk ned gennem kløfterne.Meget afslappende og grundigt underholdende
Fantastisk!
For det meste er det en anstændig sim, men svæveflyene går i stå og styrter meget ned direkte efter lanceringen, ikke på grund af pilotfejl, men faktisk programmørfejl. Andre spillere forsøger at støde ind i mig ret ofte, hvilket får mig til at blive alvorligt sur på mig, så jeg flyver alene. Jeg ville ønske, at vi kunne blokere disse tøser fra offentlige møder. Bare flere bøller. Jeg skriver deres navne ned, hvis udvikleren rent faktisk laver en opdatering. Jeg begyndte at pilotere fly for 30 år siden, fyi....
Xtreme Soaring 3D - II Simulācijas spēles hlf
Fuldstændig det værd!
Smuk app'. De lærte færdigheder vil spare piloten for en masse $$. Og tid, når du skal efter dit typebevis...Tak...
Dette kunne være en fantastisk simulator, men ikke før reparation af to store fejl. 1._ Efter start, får brug af roret flyet til at gå i stå, hvorefter skærmen bliver sort. 2._ Det er svært at bruge chatten, fordi tastaturet bliver ved med at dukke tilbage på skærmen og skal trykke på tilbage-knappen gentagne gange, indtil det endelig beslutter sig for at gemme sig. Ellers ser jeg dette spil blive en favorit. Betalt kunde her.
Første klasses simulator. Gratis version er en god måde at komme ind i det, lære svæveflyvning færdigheder og udforske det gratis kort. Find de andre 5 flyvepladser! Fuld version ikke dyr og giver bedre oplevelse med fantastiske kort og højtydende svævefly. Indbydende, venligt og hjælpsomt samfund med en fælles kærlighed til svæveflyvning, inklusive mange piloter fra det virkelige liv.
Har brug for vingeløbere
Har lige fået en ny Moto Z-kraft, og spillet vil gå til hovedmenuen, men ikke længere. Ethvert valg, jeg foretager, sparker mig tilbage til min telefons startskærm
Betagende! Vidunderlig! Næsten ægte! Jeg nyder at bruge denne Sim. Tak Devs for en fremragende app.👍
Dette er virkelig så præcist og vanedannende. Noget at nyde før mine flyveøvelser tak for dette spil!!!
Fantastisk svævefly-sim!
Det kan virke svært i starten, men lær lidt om svæveflyvning og termik, og snart vil du klokke på de timer
Elsk dette . Ville ønske de ville sætte markør op på kortet over andre løbeveje og tage afsted igen
Fantastisk spil, men kunne klare sig med nogle opgraderinger som bølgeløft og konkurrencer
Xtreme Soaring 3D - II Simulatie hlxm
Xtreme Soaring 3D - II Simulación ntf
Xtreme Soaring 3D - II Simülasyon cszv
Da jeg gennemgik hundredvis af gratis simulatorapps, fandt jeg ud af, at denne var den eneste, jeg mener den eneste, som jeg skilte med penge for at have den fulde version. Det er bare, at det kombinerer alle aspekter af det, du ønsker i en simulator. Fantastisk produktudviklingsteam.
Har ventet på nye steder i flere måneder! Godt arbejde team!! Moriarty NM, eller Telluride CO, ville dog have været rart at have... bare sige det...... brugte I tilfældigvis en anden fysikmotor end den originale version? Flyvningen virker lidt mærkelig.
DETTE ER DEN BEDSTE Glider-sim til Android-telefonen, bølgeløft ville være fantastisk at se i en opdatering, men denne sim er super fik både fulde versioner og værd at prisen for hvad en kop kaffe kostede
Fantastisk flysimulator... ærgerligt at den ikke er blevet opdateret i et stykke tid. Stadig den bedste svævefly-app at finde.
Skærmen bliver sort efter takeoff og fryser. Lav det!!! Vi betaler penge for dette!!